Garantija
- Visām veikalā un interneta veikalā pirktajām jaunajām precēm ir ražotāja garantija.
- Ražotāja noteiktais garantijas termiņš dažādām precēm ir atšķirīgs, tas var būt līdz pieciem gadiem. Informāciju par ražotāja garantijas termiņu Tevis izvēlētajai precei meklē preces aprakstā vai jautā klientu konsultantam.
- Pretenzijas pieteikšanas tiesības ir spēkā, ja prece tika izmantota tikai paredzētājos apstākļos un tikai majsaimniecībā.
- Juridiskām personām, kas nav Patērētājs, tiek nodrošināta tikai Ražotāja noteiktā garantija 1 gads (12 mēnēši).
- Iegaumē! Ražotāja garantijas nosacījumi ir spēkā, ja Tu vari uzrādīt: -
- pirkumu apliecinošu dokumentu (čeks, pavadzīme);
- ražotāja vai izplatītāja garantijas karti (gadījumā, ja ražotājs vai izplatītājs tādu ir ietvēris preces komplektācijā);
- Diskiem ar pulētām virsmām un lakojumu, nav garantijas uz lakas oksidēšanos vai lobīšanos.
- Ražotāja garantijas nosacījumi nav spēkā, ja:
- bojājumiem, kas radušies pircēja, lietotāja vainas dēļ:
- precei ir garantijas, sērijas numuru bojājumi;
- prece nav lietota tai paredzētajām vajadzībām un nav eksplutēta tā, kā tas ir norādīts lietošanas instrukcijā;
- prece, kas ir bojāta lietotāja dēļ (piemēram- saskrāpētas, salauztas konstrukcijas, nepareiziem līdzekļiem kopta prece, ja precē ir atrasti nepiederoši priekšmeti vai kādas citas pēdas, kas liecina par nepareizu preces eksplutāciju);
- ja izstrādājumā redzamas nekvalificēta remonta pēdas;
- dabiska elementu nolietojuma gadījumos;
- ja esi izmantojis nestandarta piederumus un rezerves daļas, ko ražotājs nav sertificējis lietošanai ar noteikto preci, un ja tas būs izraisījis šīs prece bojājumus;
- ja izmantosi preci profesionāliem mērķiem (auto, moto sports);
- garantija nedarbojas, ja radušies bojājumi nepareizas transportēšanas rezultātā.
- Gadījumā, ja prece ir sabojājusies, tad dodies uz izplatītāja garantijas talonā norādīto servisa centru (neizmirsti pirkumu apliecinošu dokumentu un garantijas talonu!!!); Būsi laipni gaidīts Rīgā, Kleistu ielā 24 ; tālrunis 28606028, Tevi uzklausīs un ieteiks labāko risinājumu.
- Gadījumā, kad garantijas apkalpošana nav spēkā, bet klients atsakās no maksas remonta, tad klientam ir jāsedz diagnostikas izmaksas, un klients saņem Servisa centra slēdzienu par konstatētajiem bojājumiem. Ja klients piekrīt maksas remontam, tad diagnostikas izmaksas nav jāsedz.
- Nododot preci uz garantijas pārbaudi (riepas vai diskus) - precei jābūt tīrai un nobortētai, pretējā gadījumā klientam jāveic samaksa par sniegtajiem pakalpojumiem pēc Sia "EXE" cenrāža. (piemēram: riepu demontāža vai disku tīrīšana)